Veelgestelde vragen

De antwoorden op vragen die we vaker krijgen hebben we hieronder op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice.


Hoe neem ik contact op met Brokers Kunststoffen?


Telefonisch
(lokaal tarief)
Van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 uur tot 17.00 uur
– vanuit Nederland: (0546) 62 12 05
– vanuit buitenland +31 546 62 12 05

Per e-mail
klantenservice@brokerskunststoffen.nl


Ik heb een klacht.

Mocht u een klacht hebben dan lossen wij dit natuurlijk graag voor u op. Geef uw klacht aan ons door via het contactformulier. Probeer zo volledig mogelijk te vertellen wat er aan de hand is. Binnen 5 werkdagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie op uw klacht. Mochten we langer nodig hebben om te reageren, dan laten wij u dat zo snel mogelijk weten.

Uw klacht kunt u ook per post aan ons sturen:

Brokers Kunststoffen B.V.
T.a.v. Klantenservice
Marconistraat 29
7651 DE TUBBERGEN


Ik ben niet tevreden over een product. Wat moet ik doen?

Voldoet een product niet aan uw verwachtingen? Neemt u dan contact op door een e-mail te sturen naar klantenservice@brokerskunststoffen.nl.


Garantie

Binnen de garantieperiode garandeert Brokers Kunststoffen de deugdelijkheid van de geleverde artikelen. De datum op het aankoopbewijs is de ingangsdatum van de garantie. Zie hiervoor ook onze algemene leveringsvoorwaarden.
Bij een ongegronde klacht leggen we de kosten voor herstel eerst aan u voor en pas na schriftelijk akkoord gaan we over tot herstel. Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor uw rekening.